My first impression - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Anouk Timmermans - WaarBenJij.nu My first impression - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Anouk Timmermans - WaarBenJij.nu

My first impression

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Augustus 2016 | Sri Lanka, Sri Lanka

Halloooo allemaal!!

Na een lange vlucht van +/- 14 uur ben ik dan eindelijk aangekomen op het vliegveld van Sri Lanka. Toen ik uiteindelijk na wat zoekwerk de persoon vond die me kwam ophalen zijn we in de auto gestapt om me naar het vrijwilligershuis te brengen.

Mijn eerste indruk was dat het erg warm was. Maar toen we eenmaal aan het rijden waren viel het wel mee. Na een aparte maar vooral indrukwekkende rit van 1,5 uur (omdat het rijden hier heel anders is dan in Nederland) was ik dan eindelijk aangekomen in het vrijwilligers huis.

In het huis zitten een aantal Nederlanders en andere nationaliteiten (Spaans, Duits, Zwitsers enz.). We slapen met z'n 6e meiden op een kamer. De omgeving van het huis is erg mooi en er zitten overal kleine aapjes!

Morgen begin ik met de introductie voor het vrijwilligerswerk en woensdag begin het echte werk op de school. Ik kijk er naar uit om dit allemaal te mogen meemaken.

Tot de volgende keer :)

  • 29 Augustus 2016 - 19:41

    Pierre Vervoort:

    Hoi Anouk ! Bericht geplaatst op de website www.grenslandactueel.com . Hoe heet de plaats waar je bent ? Kurunegala ?

    Groetjes en veel plezier !

    Pierre.


  • 30 Augustus 2016 - 16:03

    Truus :

    Hoi Anouk,

    Ik ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat mee meken.
    Ik zal je zeker volgen, veel plezier!

    Groetjes Truus

  • 31 Augustus 2016 - 20:29

    Ilona:

    Hey Noukiee, blij dat je goed aangekomen bent..Ben benieuwd naar de vorderingen van je avontuur! We horen het wel the next time Xx

  • 03 September 2016 - 13:33

    Judith :

    Heee dat klinkt allemaal leuk. Geniet van deze ervaring!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 19 Juli 2016
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 6799

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 05 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: